Monday, February 13

Keşke burada olsaydın

Keşke burada olsaydın
Evet, kabul ediyorum
Çok yaratıcı olmadı ama
İnsan en baskın dilekleri en iyi
Basit ifadelerle dile getirebiliyor

Keşke burada olsaydın

Şarabıma ortak olup
Kahkahamla neşe
Göz yaşımla hüzün bulsaydın

Tapınaklar yaratıyorum
Sağda solda senin için
Keşke burada olsaydın
Dumanımla kafayı
Düşüncelerimle hayatın özünü bulsaydın

Göğüsümün ortasındaki sızı hatırlatıyor seni bana
Her şey bir yana
Şarkılar, değerli anılar
Lafını bile etmiyorum
Her anım eksik
Keşke burada olsaydın

Hele kırmızı kana karışınca
Ah keşke
Keşke burada olsaydın

Geçmeyeydik bu sınavdan iyiydi
Ama kim ne olur kim bilir
Seninle dertleşiyorum
Sensizliğin ızdırabını
Gidişinin bendeki kalıntısı
Keşke harbiden burada olsaydın

Belki yıldızlar daha az anlamlı olurdu da
Sen olurdun be güzelim yanımda

Keşke dediğimi farkedince
Vuruyorum dudaklarıma parmaklarımla

Varlığın benimle...

Deko

No comments:

Post a Comment

Deko

My photo
kız yazdı, yazdı, yazdı...