Wednesday, February 17

Yapamam, gelemem ben

Gökten bir melekten
Gönderilen bir talih,
Bulutların arasından beliren gunes gibi
Isıt kalbimi askınla!
Uzaktan üşür
Yanında yanarım ben
Yapamam gelemem yakınına
Acır canim kavrulur tenim
Duramam kollarında

Oysaki bıraksa beyaz pamuk sekerlerini gökyüzü,
Okşasalar yanaklarımı,
Dudaklarımı birer buse gibi

Yapamam gelemem ben
Acır canim kavrulur tenim
Dokunamam ellerine
Duramam kollarında
Var olamam kalbinde
Yasayamam özleminle

Bu ikilem
Bu bilmece bitirir beni gecelerimde

Yanıp sonen yıldızın ateşi gibi
Parlamaktan korkma kalbimde
Yasayan ol
Yaşatan ol
Suyum ol issiz çöllerde

Yapamam, gelemem ben
Kandırır yeşillerin beni
Su gibi parlayan gözlerin
Yok olur bedenimde sıcaklık
Varlık, Yok olur bedenimde
Buz gibi akan sular
Yok olur bedenimde

Ah su medcezirler hatırlatır seni bana
Ah su gelip gidenler aratırlar gözlerini
Ah su martılar..
Beyaz martılar..
Ah su melekler
Götürdüler seni
Ah su beyaz melekler
Aldılar seni benden........



Deniz Konuk

No comments:

Post a Comment

Deko

My photo
kız yazdı, yazdı, yazdı...