Wednesday, February 17

Söyle baba

İki kapı vardı önünde, başka seçeneğin yoktu.
Bir günde, bir saniyede değil belki ama, bir dakikada verilmesi gereken bir karardı bu.
Ama farkında değildin ki bu, bir ölüm kalım meselesiydi.

Hic birimiz farkında değildik aslında…
Simdi söyle baba, bir şansın daha olsaydı eğer herşey daha güzel olur muydu?
Deseler sana tekrar o gunu yaşa diye, neyi değiştirirdin baba?
Eğer kum saatini geri alabilseydin, hangi kapıyı seçerdin baba?

Biliyorum, hiçbir şey senin suçun değildi.
Üzülme, ağlama sakın icten ice.
Deme neden diye, çünkü özel bir sebebi yoktu…
Ne sen seçtin, ne de ben.
Suçlu hissetme kendini sakın,
Sen dünyanın en iyi babasısın.

Son olarak söyle bana, bir şans daha verselerdi düzelir miydi baba?

Deniz konuk

1 comment:

  1. ne kadar garip; şu an farkediyorum ki, ben bu yazıyı yazdıktan tam 1 sene sonra Demir (kardeşim) dünyaya gelmiş. güzel bir rastlantı

    ReplyDelete

Deko

My photo
kız yazdı, yazdı, yazdı...