Wednesday, February 17

Hayat bana güzel

Hayat bana guzel
Güneş benim için doğuyor,
Ben sevişeyim diye batıyor.
Kelebekler benim adıma uçuyor,
Çiçeklere benim için konuyor.

Hiçbir şey üzemez beni bu hayatta ölümden başka.
Hiçbir ayrılık yıkmaz beni yarınlarım oldukça.
Hiçbir kapı tam olarak kapanmaz benim için, bir pencere açılır her seferinde.

Terk et beni, vur kapıları, git!
Ne fark eder ki günler benim olduğunda?
Kim ağlar senin için, kendini hala severken?
Kim ağlar aşkın için, hiçbir zaman gercek olmadığını bilerek?

Hayat bana güzel
Gökyüzü masmavi,
Cıvıl cıvıl kuşların sesi,
Güneş gözüme giriyor... mutluyum.

İçerim kadehimdeki kırmızıyı,
Düşünceler kafamda.. Sen.. Ben.. Biz?
Biz diye birşey yok artık. Sen ve Ben varız. Ayrı ayrı. Asla birleşmemek üzere.
Belki bigun Sen ve O; Siz olursunuz..
Ne fark eder ki yarınlar benim oldukça?

Hayat bana güzel
Şarkılar benim için çalıyor,
Yollar benim,
Dünya benim.
Bugün benim.
Yarın benim.
Hayatım benim.

Deniz Konuk

No comments:

Post a Comment

Deko

My photo
kız yazdı, yazdı, yazdı...