Wednesday, February 17

Gizli saklı konuşmalar

“özel” dedi bana.
Nesi özel olabilir ki hepimizin yaşadığı birşeyin.
Nesi benden gizli olabilir ki bu konunun
Niye hiç anlatmıyor,
Neyini gizliyor acaba hala benden
Altı sene geçmiş aradan, hala neyin sırrını paylaşıyor?

Bana bakışı odaya girdiğimde,
Onu görmüş gibiydi.
Neden rahatsızlık duyuyor acaba
Niye hiç konuşmuyor,
Sebepsiz değildir eminim,
Ama neyin kaçışını yapıyor?

Bana “çık!” dedi odadan,
Niye hep susuyor,
Hangi defteri kapatmaya çalışıyor.
Hepimizin geçmişiydi olanlar.
Hepimizin hatıraları konuşulanlar.
Ben aynı yaştayım şuanda.
Neyi anlayamayacağımı düşünüyor.

“olmaz” dedi bana.
Öyle bir oluyor ki aslında,
Kırmızı bir perde çekiliyor bir anda.
Neyin savaşını veriyor acaba,
Niye sesi çıkmıyor hiç.

Bilmiyorum.
Ve bilemeyeceğim hiçbirzaman.
Konuşmuyor,anlatmıyor, susuyor, sesi çıkmıyor hiç..


Deniz Konuk

No comments:

Post a Comment

Deko

My photo
kız yazdı, yazdı, yazdı...